In Brussel opende de BEL 20 ruim driekwart procent lager, waarbij vooral KBC in het hoekje zit waar de slagen vallen. Bij de bank vindt een ondernemingsraad plaats, waarbij de focus wat de toekomst betreft vooral op bankieren en verzekeren zal worden gelegd. Het is nog niet duidelijk of dit gepaard zal gaan met een ingrijpende reorganisatie.

De Wereldbank waarschuwde vanmorgen dat de Europese schuldencrisis de groei in Azië met 2% kan verlagen. De belangrijkste economieën in de regio moeten zich klaarmaken om extra stimuleringsmaatregelen te treffen wanneer zulks noodzakelijk zou zijn.

Square Melon en AB InBev werken samen aan de Be(er) Responsible Day!

Vrijdag 21 september vierde AB InBev wereldwijd de derde jaarlijkse Be(er) Responsible Day, een dag waarop 's werelds leidinggevende brouwer extra aandacht vraagt voor verantwoorde alcoholconsumptie. Dit initiatief kadert in de droom van AB InBev om het Beste Bierbedrijf in een Betere Wereld te zijn.

Ook de Belgische organisatie en haar 2700 medewerkers nemen actief deel aan Be(er) Responsible Day. Zo heeft 21 september een sensibiliseringscampagne plaatsgevonden waarbij de medewerkers van AB InBev langs Vlaamse bedrijven en kantoren trokken om ter plaatse de mensen in te lichten over verantwoorde alcoholconsumptie.

Als brouwer van een breed assortiment aan bieren, hecht AB InBev veel belang aan het verantwoord gebruik ervan. Zo zijn er ook momenten waarop een glas alcohol minder of helemaal niet gepast is, bijvoorbeeld als men nog moet autorijden of op het werk. Ook voor deze momenten biedt AB InBev dus een volwaardig alternatief met alcoholvrije producten.

110 AB InBev en Square Melon-medewerkers, verdeeld over 15 teams, vertrokken naar 15 verschillende locaties in de regio's Antwerpen, Brussel en Leuven.

Ze bezochten bedrijvenparken en drukke verkeersknooppunten, waar voorbijgangers werden getrakteerd op een non-alcoholisch biertje van InBev-makelij.

Zo werden er in totaal ongeveer 15.000 blikjes, 12.000 flyers en 12.000 coupons uitgedeeld. Een initiatief dat door velen erg positief onthaald werd en dat alleen maar bejubeld kan worden. De mensen kregen tips om op een verantwoorde manier te genieten van de producten van de brouwer.

In Brussel opende de BEL 20 ruim driekwart procent lager, waarbij vooral KBC in het hoekje zit waar de slagen vallen. Bij de bank vindt een ondernemingsraad plaats, waarbij de focus wat de toekomst betreft vooral op bankieren en verzekeren zal worden gelegd. Het is nog niet duidelijk of dit gepaard zal gaan met een ingrijpende reorganisatie. De Wereldbank waarschuwde vanmorgen dat de Europese schuldencrisis de groei in Azië met 2% kan verlagen. De belangrijkste economieën in de regio moeten zich klaarmaken om extra stimuleringsmaatregelen te treffen wanneer zulks noodzakelijk zou zijn. Square Melon en AB InBev werken samen aan de Be(er) Responsible Day!Vrijdag 21 september vierde AB InBev wereldwijd de derde jaarlijkse Be(er) Responsible Day, een dag waarop 's werelds leidinggevende brouwer extra aandacht vraagt voor verantwoorde alcoholconsumptie. Dit initiatief kadert in de droom van AB InBev om het Beste Bierbedrijf in een Betere Wereld te zijn. Ook de Belgische organisatie en haar 2700 medewerkers nemen actief deel aan Be(er) Responsible Day. Zo heeft 21 september een sensibiliseringscampagne plaatsgevonden waarbij de medewerkers van AB InBev langs Vlaamse bedrijven en kantoren trokken om ter plaatse de mensen in te lichten over verantwoorde alcoholconsumptie. Als brouwer van een breed assortiment aan bieren, hecht AB InBev veel belang aan het verantwoord gebruik ervan. Zo zijn er ook momenten waarop een glas alcohol minder of helemaal niet gepast is, bijvoorbeeld als men nog moet autorijden of op het werk. Ook voor deze momenten biedt AB InBev dus een volwaardig alternatief met alcoholvrije producten. 110 AB InBev en Square Melon-medewerkers, verdeeld over 15 teams, vertrokken naar 15 verschillende locaties in de regio's Antwerpen, Brussel en Leuven. Ze bezochten bedrijvenparken en drukke verkeersknooppunten, waar voorbijgangers werden getrakteerd op een non-alcoholisch biertje van InBev-makelij. Zo werden er in totaal ongeveer 15.000 blikjes, 12.000 flyers en 12.000 coupons uitgedeeld. Een initiatief dat door velen erg positief onthaald werd en dat alleen maar bejubeld kan worden. De mensen kregen tips om op een verantwoorde manier te genieten van de producten van de brouwer.