Op die manier wil de maatschappij haar passagiers meer en leuker entertainment bieden dan met de huidige schermen aan boord.

De toeristische luchtvaartsector is een concurrentiële, prijsgevoelige markt waar het verschil steeds vaker in de geslaagde integratie van nieuwe technologieën zit.

De doelstelling: een betere service en extra comfort voor de passagiers. De Belgische luchtvaartmaatschappij Jetairfly heeft dat goed begrepen en investeert specifiek in de kwaliteit van het entertainment aan boord (inflight entertainment).

De passagiers van de langeafstandsvluchten van Jetairfly kunnen zich voortaan ten volle ontspannen tijdens de vlucht dankzij de iPad-tablets (gratis voor reizigers in de klasse Comfort of beschikbaar tegen een huurprijs voor de Economy-reizigers).

Voor dit vernieuwende project deed Jetairfly een beroep op Econocom die de financiering op zich nam van 560 iPad-tablets waarop een hele reeks apps en entertainment vooraf geïnstalleerd wordt: recente films, tv-uitzendingen, digitale kranten en magazines, muziek, videospelletjes, programma's voor kinderen, enz. Bovendien zijn de tablets uitgerust met een externe batterij voor een autonomie van maar liefst 20 uur.

Op die manier wil de maatschappij haar passagiers meer en leuker entertainment bieden dan met de huidige schermen aan boord. De toeristische luchtvaartsector is een concurrentiële, prijsgevoelige markt waar het verschil steeds vaker in de geslaagde integratie van nieuwe technologieën zit. De doelstelling: een betere service en extra comfort voor de passagiers. De Belgische luchtvaartmaatschappij Jetairfly heeft dat goed begrepen en investeert specifiek in de kwaliteit van het entertainment aan boord (inflight entertainment). De passagiers van de langeafstandsvluchten van Jetairfly kunnen zich voortaan ten volle ontspannen tijdens de vlucht dankzij de iPad-tablets (gratis voor reizigers in de klasse Comfort of beschikbaar tegen een huurprijs voor de Economy-reizigers). Voor dit vernieuwende project deed Jetairfly een beroep op Econocom die de financiering op zich nam van 560 iPad-tablets waarop een hele reeks apps en entertainment vooraf geïnstalleerd wordt: recente films, tv-uitzendingen, digitale kranten en magazines, muziek, videospelletjes, programma's voor kinderen, enz. Bovendien zijn de tablets uitgerust met een externe batterij voor een autonomie van maar liefst 20 uur.