In een reactie op de resultaten zei Duco Sickinghe, Chief Executive Officer van Telenet: "2010 werd andermaal gekenmerkt door een aanhoudend sterke vraag naar onze toonaangevende producten voor particulieren en de toegenomen marktinteresse voor onze B2B-oplossingen. In 2010 groeide het totale aantal abonnees voor onze belangrijkste producten voor particulieren, waaronder Telenet Digital TV, breedbandinternet en vaste telefonie, met 429.300. De combinatie van onze bundels, onze blijvende focus op klantenservice en onze voortdurende inspanningen op het gebied van productinnovatie liggen aan de basis van dit aanhoudende succes. In 2010 steeg het aantal klanten met een abonnement op twee of meer producten tot 58% van ons abonneebestand, wat zich vertaalde in een stijging van de gemiddelde opbrengst per klantenrelatie met 11 op jaarbasis - de sterkste stijging op jaarbasis totnogtoe."

Er is volgens Sickinghe nog voldoende potentieel voor toekomstige groei, aangezien meer dan 40% van onze klanten nog steeds op slechts één product geabonneerd is: "De sterke toename van zowel het aantal particuliere klanten als bedrijfsklanten resulteerde in een zeer solide financiële vooruitgang. Onze bedrijfsopbrengsten stegen met 8% tot €1.299 miljoen en onze Adjusted EBITDA groeide met 10% tot €669 miljoen, wat neerkomt op een verbeterde marge van 51,5%. Dankzij onze groeiende winstgevendheid en lagere contante investeringsuitgaven, schoot onze vrije kasstroom in 2010 met 54% omhoog tot €258 miljoen - of 20% van de bedrijfsopbrengsten. In 2010 zijn we blijven investeren in productinnovaties die de basis moeten leggen voor een duurzame groei."

In een reactie op de resultaten zei Duco Sickinghe, Chief Executive Officer van Telenet: "2010 werd andermaal gekenmerkt door een aanhoudend sterke vraag naar onze toonaangevende producten voor particulieren en de toegenomen marktinteresse voor onze B2B-oplossingen. In 2010 groeide het totale aantal abonnees voor onze belangrijkste producten voor particulieren, waaronder Telenet Digital TV, breedbandinternet en vaste telefonie, met 429.300. De combinatie van onze bundels, onze blijvende focus op klantenservice en onze voortdurende inspanningen op het gebied van productinnovatie liggen aan de basis van dit aanhoudende succes. In 2010 steeg het aantal klanten met een abonnement op twee of meer producten tot 58% van ons abonneebestand, wat zich vertaalde in een stijging van de gemiddelde opbrengst per klantenrelatie met 11 op jaarbasis - de sterkste stijging op jaarbasis totnogtoe." Er is volgens Sickinghe nog voldoende potentieel voor toekomstige groei, aangezien meer dan 40% van onze klanten nog steeds op slechts één product geabonneerd is: "De sterke toename van zowel het aantal particuliere klanten als bedrijfsklanten resulteerde in een zeer solide financiële vooruitgang. Onze bedrijfsopbrengsten stegen met 8% tot €1.299 miljoen en onze Adjusted EBITDA groeide met 10% tot €669 miljoen, wat neerkomt op een verbeterde marge van 51,5%. Dankzij onze groeiende winstgevendheid en lagere contante investeringsuitgaven, schoot onze vrije kasstroom in 2010 met 54% omhoog tot €258 miljoen - of 20% van de bedrijfsopbrengsten. In 2010 zijn we blijven investeren in productinnovaties die de basis moeten leggen voor een duurzame groei."