-Verdubbeling van de omzet in India:
-Devgen's markleiderschap in sorghum (#1) verstevigen door verhoogde volumes en door het lancering van een nieuwe generatie premium producten;
-Streven naar een top 3 positie in zonnebloem en een top 4 positie in hybride rijst - klaar om door te groeien naar een top 3 positie.
-Versterken van de positie in pearl millet.
-Lancering van hybride rijst in de Indonesië (2009) en de Filippijnen (2009/2010).

Implementatie van belangrijke stappen voor de marktintroductie van het nematicide in de VS, met het oog op verkopen van het product in 2010.

-Verdubbeling van de omzet in India: -Devgen's markleiderschap in sorghum (#1) verstevigen door verhoogde volumes en door het lancering van een nieuwe generatie premium producten; -Streven naar een top 3 positie in zonnebloem en een top 4 positie in hybride rijst - klaar om door te groeien naar een top 3 positie. -Versterken van de positie in pearl millet. -Lancering van hybride rijst in de Indonesië (2009) en de Filippijnen (2009/2010). Implementatie van belangrijke stappen voor de marktintroductie van het nematicide in de VS, met het oog op verkopen van het product in 2010.