De organische opbrengstengroei bedroeg 3,8% (zonder de opbrengsten van de 126 winkels gesloten in de V.S. in het 1ste kwartaal van 2012 en 45 in het 1ste kwartaal van 2013).

In de V.S. was de vergelijkbare omzetgroei 1,9% (3,0% inclusief een kalendereffect van +1,1%), dankzij gunstige weersomstandigheden en aanhoudende goede volumes voor de geherpositioneerde Food Lion winkels en voor de Hannaford winkels.

Dit werd gedeeltelijk gecompenseerd door de deflatie die echter lager was dan in het voorgaande kwartaal. In België bedroeg de vergelijkbare omzetgroei 2,4% (0,6% inclusief een kalendereffect van -1,8%) als gevolg van de inflatie en verbeterde volumetendensen.

In Zuidoost-Europa groeiden de opbrengsten met 6,8% aan ongewijzigde wisselkoersen als gevolg van winkelopeningen, terwijl de consumentenbesteding onder druk staat in deze regio.

De organische opbrengstengroei bedroeg 3,8% (zonder de opbrengsten van de 126 winkels gesloten in de V.S. in het 1ste kwartaal van 2012 en 45 in het 1ste kwartaal van 2013). In de V.S. was de vergelijkbare omzetgroei 1,9% (3,0% inclusief een kalendereffect van +1,1%), dankzij gunstige weersomstandigheden en aanhoudende goede volumes voor de geherpositioneerde Food Lion winkels en voor de Hannaford winkels. Dit werd gedeeltelijk gecompenseerd door de deflatie die echter lager was dan in het voorgaande kwartaal. In België bedroeg de vergelijkbare omzetgroei 2,4% (0,6% inclusief een kalendereffect van -1,8%) als gevolg van de inflatie en verbeterde volumetendensen. In Zuidoost-Europa groeiden de opbrengsten met 6,8% aan ongewijzigde wisselkoersen als gevolg van winkelopeningen, terwijl de consumentenbesteding onder druk staat in deze regio.