"In België werden onze resultaten beïnvloed door zwakke verkopen en verlies van marktaandeel. In juni maakten wij onze intentie bekend om een volledig Transformatieplan uit te voeren. Aan de hand van belangrijke organisatorische wijzigingen en de versnelde uitvoering van onze commerciële strategie, willen wij een gedifferentiëerde en leidende voedingsdistributeur blijven in België, met kwaliteitsvolle, aantrekkelijk geprijsde producten en een sterke klantenservice"

"In Zuidoost-Europa nam ons marktaandeel toe in Griekenland, Roemenië en Servië. De resultaten in Servië zijn nog steeds beïnvloed door economische instabiliteit, negatieve BBP-groei en handelsdeflatie. Hoewel we een nieuwe commerciële strategie aan het ontwikkelen zijn om onze prestaties te verbeteren, verwachten we op korte termijn geen verbetering in de economische vooruitzichten. Als gevolg hiervan hebben wij een bijkomend waardeverminderingsverlies geboekt."

"Wat betreft de tweede helft van het jaar zijn wij op schema met onze strategische initiatieven. Wij gaan onze strategie rond "Gemakkelijk, Vers en Betaalbaar" testen bij Food Lion, terwijl we zeker van plan zijn om te onderhandelen over het door ons aangekondigde Transformatieplan bij Delhaize België. Voor het volledige jaar zullen we een gezonde vrije kasstroom genereren."

"In België werden onze resultaten beïnvloed door zwakke verkopen en verlies van marktaandeel. In juni maakten wij onze intentie bekend om een volledig Transformatieplan uit te voeren. Aan de hand van belangrijke organisatorische wijzigingen en de versnelde uitvoering van onze commerciële strategie, willen wij een gedifferentiëerde en leidende voedingsdistributeur blijven in België, met kwaliteitsvolle, aantrekkelijk geprijsde producten en een sterke klantenservice" "In Zuidoost-Europa nam ons marktaandeel toe in Griekenland, Roemenië en Servië. De resultaten in Servië zijn nog steeds beïnvloed door economische instabiliteit, negatieve BBP-groei en handelsdeflatie. Hoewel we een nieuwe commerciële strategie aan het ontwikkelen zijn om onze prestaties te verbeteren, verwachten we op korte termijn geen verbetering in de economische vooruitzichten. Als gevolg hiervan hebben wij een bijkomend waardeverminderingsverlies geboekt." "Wat betreft de tweede helft van het jaar zijn wij op schema met onze strategische initiatieven. Wij gaan onze strategie rond "Gemakkelijk, Vers en Betaalbaar" testen bij Food Lion, terwijl we zeker van plan zijn om te onderhandelen over het door ons aangekondigde Transformatieplan bij Delhaize België. Voor het volledige jaar zullen we een gezonde vrije kasstroom genereren."