De winnaars waren BMW (+59.6%), Fiat (+121.3%), Mercedes (+20.9%), Opel (+24.4%), Hyundai (+78.9%) en Toyota (+29.3%).

De pijplijn met nieuwe modellen bij Volkswagen is goed gevuld en D'Ieteren moet in de komende maanden dus marktaandeel kunnen herwinnen. De huidige guidance voor de groep is gebaseerd op een gelijkblijvend resultaat voor D'Ieteren en een gelijkaardig resultaat voor Belron.

Weber handhaaft een neutraal advies voor het aandeel. De markt voor het herstel van voertuigen, inclusief die van ruiten, blijkt minder crisisbestendig te zijn dan verwacht. Voorlopig lijkt een katalysator te ontbreken die de koers van het aandeel opnieuw in beweging moet krijgen.

De winnaars waren BMW (+59.6%), Fiat (+121.3%), Mercedes (+20.9%), Opel (+24.4%), Hyundai (+78.9%) en Toyota (+29.3%). De pijplijn met nieuwe modellen bij Volkswagen is goed gevuld en D'Ieteren moet in de komende maanden dus marktaandeel kunnen herwinnen. De huidige guidance voor de groep is gebaseerd op een gelijkblijvend resultaat voor D'Ieteren en een gelijkaardig resultaat voor Belron. Weber handhaaft een neutraal advies voor het aandeel. De markt voor het herstel van voertuigen, inclusief die van ruiten, blijkt minder crisisbestendig te zijn dan verwacht. Voorlopig lijkt een katalysator te ontbreken die de koers van het aandeel opnieuw in beweging moet krijgen.