In China zelf blijkt Wal-Mart onmogelijk opgewassen tegen deze concurrent. In tegenstelling tot de Amerikanen van Wal-Mart, maar bijvoorbeeld ook van de Britten van Tesco, is Sun-Art er wel in geslaagd om de Chinese consument te begrijpen.

Daarbij heeft uiteraard meegespeeld dat Sun-Art zelf een Chinees bedrijf is.

De resultaten van het bedrijf mogen gezien zijn. Dit boekjaar is het resultaat met 75% gestegen, terwijl de distributieketen in China nu een marktaandeel van 12,80% heeft.

Ter vergelijking: Wal-Mart heeft in China slechts een marktaandeel van 11,20% en heeft zich dus duidelijk laten overvleugelen.

In China zelf blijkt Wal-Mart onmogelijk opgewassen tegen deze concurrent. In tegenstelling tot de Amerikanen van Wal-Mart, maar bijvoorbeeld ook van de Britten van Tesco, is Sun-Art er wel in geslaagd om de Chinese consument te begrijpen. Daarbij heeft uiteraard meegespeeld dat Sun-Art zelf een Chinees bedrijf is. De resultaten van het bedrijf mogen gezien zijn. Dit boekjaar is het resultaat met 75% gestegen, terwijl de distributieketen in China nu een marktaandeel van 12,80% heeft. Ter vergelijking: Wal-Mart heeft in China slechts een marktaandeel van 11,20% en heeft zich dus duidelijk laten overvleugelen.