De groeistrategie van Transics steunt op het uitbouwen van zijn aanwezigheid buiten de Benelux en Frankrijk ("de kernmarkten"). Die strategie werpt duidelijk vruchten af.

De nieuwe markten in Zuid- en Oost-Europa en in Scandinavië zijn goed voor 27,5% van de omzet voor Q3 2010, een groei van 18,8% tegenover dezelfde periode in 2009.

In de kernmarkten werd een jaar-op-jaar omzetstijging van 10% opgetekend, tot €7,0 miljoen. In de nieuwe markten klom de omzet met 82% tot €2,7 miljoen.

De sterke cijfers voor Q3 2010 zijn het resultaat van bestellingen door zowel nieuwe als bestaande klanten. De business uit bestaande klanten is duidelijk aan een heropleving toe: transportbedrijven beginnen hun oplossingen te upgraden en gaan weer investeren.

De groeistrategie van Transics steunt op het uitbouwen van zijn aanwezigheid buiten de Benelux en Frankrijk ("de kernmarkten"). Die strategie werpt duidelijk vruchten af. De nieuwe markten in Zuid- en Oost-Europa en in Scandinavië zijn goed voor 27,5% van de omzet voor Q3 2010, een groei van 18,8% tegenover dezelfde periode in 2009. In de kernmarkten werd een jaar-op-jaar omzetstijging van 10% opgetekend, tot €7,0 miljoen. In de nieuwe markten klom de omzet met 82% tot €2,7 miljoen. De sterke cijfers voor Q3 2010 zijn het resultaat van bestellingen door zowel nieuwe als bestaande klanten. De business uit bestaande klanten is duidelijk aan een heropleving toe: transportbedrijven beginnen hun oplossingen te upgraden en gaan weer investeren.