"Ik ben trots dat ik voor het tweede kwartaal van 2014 een reeks solide resultaten kan aankondigen. Dankzij onze inspanningen om de globale klantenervaring te verbeteren en onze succesvolle commerciële activiteiten uit te bouwen, zijn we erin geslaagd een sterk commercieel momentum aan te houden, ondanks de hevige concurrentie. Onze aangroeiende klantenbestanden voor tv, internet en vooral mobile, gecombineerd met onze gedisciplineerde tariefstrategie, zorgden voor gezonde trends inzake omzet voor zowel de Consumer- als de Enterprise-segmenten. Bovendien vertaalt de implementering van onze 'Fit for Growth'-strategie zich ook in een goede kostenbeheersing, wat heeft geleid tot een solide onderliggende ebitda voor het tweede kwartaal. Bemoedigend is dat voor het eerst een aantal structurele kostenvoordelen werden gerealiseerd, wat ons een stap dichter brengt bij onze doelstellingen voor ebitdagroei in 2016."

En verder: "Er wacht ons een actievolle tweede jaarhelft van 2014 waarin we onze inspanningen voor een verbeterde klantenervaring, netwerksuperioriteit en -vereenvoudiging zullen voortzetten, en met een aantal nieuwe commerciële opportuniteiten dankzij de verwerving van de uitzendrechten voor de Jupiler Pro League-wedstrijden, het partnerschap met Apple en in het bijzonder, onze rebranding naar Proximus. Dankzij de sterke trends voor de kernactiviteiten van Belgacom en een aantal positieve eenmalige elementen die hoger waren dan verwacht, trekken we onze jaarverwachtingen voor de ebitda op en ramen we de daling op jaarbasis 'tussen '-1% à -2%' in vergelijking met 2013."

"Ik ben trots dat ik voor het tweede kwartaal van 2014 een reeks solide resultaten kan aankondigen. Dankzij onze inspanningen om de globale klantenervaring te verbeteren en onze succesvolle commerciële activiteiten uit te bouwen, zijn we erin geslaagd een sterk commercieel momentum aan te houden, ondanks de hevige concurrentie. Onze aangroeiende klantenbestanden voor tv, internet en vooral mobile, gecombineerd met onze gedisciplineerde tariefstrategie, zorgden voor gezonde trends inzake omzet voor zowel de Consumer- als de Enterprise-segmenten. Bovendien vertaalt de implementering van onze 'Fit for Growth'-strategie zich ook in een goede kostenbeheersing, wat heeft geleid tot een solide onderliggende ebitda voor het tweede kwartaal. Bemoedigend is dat voor het eerst een aantal structurele kostenvoordelen werden gerealiseerd, wat ons een stap dichter brengt bij onze doelstellingen voor ebitdagroei in 2016." En verder: "Er wacht ons een actievolle tweede jaarhelft van 2014 waarin we onze inspanningen voor een verbeterde klantenervaring, netwerksuperioriteit en -vereenvoudiging zullen voortzetten, en met een aantal nieuwe commerciële opportuniteiten dankzij de verwerving van de uitzendrechten voor de Jupiler Pro League-wedstrijden, het partnerschap met Apple en in het bijzonder, onze rebranding naar Proximus. Dankzij de sterke trends voor de kernactiviteiten van Belgacom en een aantal positieve eenmalige elementen die hoger waren dan verwacht, trekken we onze jaarverwachtingen voor de ebitda op en ramen we de daling op jaarbasis 'tussen '-1% à -2%' in vergelijking met 2013."