Voortbouwend op het succes van o.m. de mobiele parkeerdiensten beschouwt de Belgacom Groep mobiele betalingen als een belangrijk domein in de ontwikkeling van vernieuwende diensten.

Samen met Tunz en andere partners wil Belgacom zorgen voor een snelle doorbraak van mobiele microbetalingen in andere domeinen.

Tijdens de persconferentie werden nieuwe partnerships en proefprojecten aangekondigd met Accor Services, Coca-Cola en Delhaize. Er waren demo's van nieuwe toepassingen en een nieuw merk werd gelanceerd: PingPing.

Voortbouwend op het succes van o.m. de mobiele parkeerdiensten beschouwt de Belgacom Groep mobiele betalingen als een belangrijk domein in de ontwikkeling van vernieuwende diensten. Samen met Tunz en andere partners wil Belgacom zorgen voor een snelle doorbraak van mobiele microbetalingen in andere domeinen. Tijdens de persconferentie werden nieuwe partnerships en proefprojecten aangekondigd met Accor Services, Coca-Cola en Delhaize. Er waren demo's van nieuwe toepassingen en een nieuw merk werd gelanceerd: PingPing.