"Ik ben blij te kunnen aankondigen dat Belgacoms aanpak van de verstoring van de mobiele markt sinds oktober 2012 tot hiertoe succesvol is gebleken. Voortbouwend op de gestabiliseerde churnniveaus in het eerste kwartaal hebben we in het tweede kwartaal integraal gefocust op de werving van mobiele klanten. Dankzij ons nieuwe aantrekkelijke en vereenvoudigde mobiele aanbod dat we op 1 april 2013 lanceerden, onze versterkte marketingcampagnes en onze tactische subsidiëringen van smartphones, wonnen we terrein en slaagden we erin onze netto-aangroei van mobiele klanten opnieuw positief te krijgen. Intussen bleef de mobiele opbrengstentrend behoorlijk in lijn met die van het eerste kwartaal. Ten slotte zijn we, gezien de druk op de mobiele marges, erin geslaagd onze kostenbasis te beheren, en dat zullen we in de toekomst ook blijven doen."

"Ik ben blij te kunnen aankondigen dat Belgacoms aanpak van de verstoring van de mobiele markt sinds oktober 2012 tot hiertoe succesvol is gebleken. Voortbouwend op de gestabiliseerde churnniveaus in het eerste kwartaal hebben we in het tweede kwartaal integraal gefocust op de werving van mobiele klanten. Dankzij ons nieuwe aantrekkelijke en vereenvoudigde mobiele aanbod dat we op 1 april 2013 lanceerden, onze versterkte marketingcampagnes en onze tactische subsidiëringen van smartphones, wonnen we terrein en slaagden we erin onze netto-aangroei van mobiele klanten opnieuw positief te krijgen. Intussen bleef de mobiele opbrengstentrend behoorlijk in lijn met die van het eerste kwartaal. Ten slotte zijn we, gezien de druk op de mobiele marges, erin geslaagd onze kostenbasis te beheren, en dat zullen we in de toekomst ook blijven doen."