De totale omzet van UCB in de eerste drie maanden van 2014 bedroeg €840 miljoen (+5%), aangedreven door de groei met 29% van Cimzia®, Vimpat® en Neupro®.

Zij realiseerden samen een nettoverkoop van €318 miljoen. Dat is meer dan voldoende om compensatie te bieden voor de daling van Keppra® met 2% tot €167 miljoen, de verwachte daling van allergieproducten in Japan en negatieve wisselkoerseffecten. In de opkomende markten en bij constante wisselkoersen steeg de netto-omzet met meer dan twee cijfers vóór de komma.

De totale omzet van UCB in de eerste drie maanden van 2014 bedroeg €840 miljoen (+5%), aangedreven door de groei met 29% van Cimzia®, Vimpat® en Neupro®. Zij realiseerden samen een nettoverkoop van €318 miljoen. Dat is meer dan voldoende om compensatie te bieden voor de daling van Keppra® met 2% tot €167 miljoen, de verwachte daling van allergieproducten in Japan en negatieve wisselkoerseffecten. In de opkomende markten en bij constante wisselkoersen steeg de netto-omzet met meer dan twee cijfers vóór de komma.