De regering Bush zou namelijk gebruik maken van het geld voorbehouden voor het TARP-programma om de drie autoconstructeurs van financiële steun te voorzien.

Op die manier zou op de valreep voorlopig toch nog een omvallen van Chrysler, General Motors en (in mindere mate) Ford voorkomen kunnen worden.

Volgens Matt King, chef investment officer bij Bell Investment Advisors, is van mening dat er zo snel mogelijk duidelijkheid moet geschapen worden. Alles is beter behalve dan de huidige onzekerheid.

De koers van Ford noteert opnieuw stevig in de plus, terwijl die van General Motors rond het nulpunt blijft hangen.

De regering Bush zou namelijk gebruik maken van het geld voorbehouden voor het TARP-programma om de drie autoconstructeurs van financiële steun te voorzien. Op die manier zou op de valreep voorlopig toch nog een omvallen van Chrysler, General Motors en (in mindere mate) Ford voorkomen kunnen worden. Volgens Matt King, chef investment officer bij Bell Investment Advisors, is van mening dat er zo snel mogelijk duidelijkheid moet geschapen worden. Alles is beter behalve dan de huidige onzekerheid. De koers van Ford noteert opnieuw stevig in de plus, terwijl die van General Motors rond het nulpunt blijft hangen.