Zoals eerder aangegeven, ligt de groei in het najaar moeilijker, maar toch streven we naar een status-quo voor het najaar. Na de sterke groei in 2010 is Van de Velde tevreden met deze omzetontwikkeling.

In 2011 blijft de ambitie in distributieprogramma's belangrijk:

• Intimacy verwacht een jaaromzet van +/- 42m$ en zet de expansie verder. Tegen het midden van 2011 zal Intimacy over minstens 16 winkels beschikken. De omzet en resultaten van Intimacy zullen voor het volledige jaar geconsolideerd worden in de Van de Velde cijfers.

• Oreia heeft sterk gepresteerd in het eerste kwartaal van 2011 en zal verder groeien in Duitsland.

• Het Lingerie Styling programma heeft een nieuwe duw in de rug gekregen.

• De contributiemarge voor de detailhandel werd verhoogd in 2011.

Anthony Cruysmans (ING): "De autonome omzetgroei tijdens het eerste kwartaal bij Van de Velde was beter dan verwacht. Het neutraal advies voor het aandeel blijft gehandhaafd."

Zoals eerder aangegeven, ligt de groei in het najaar moeilijker, maar toch streven we naar een status-quo voor het najaar. Na de sterke groei in 2010 is Van de Velde tevreden met deze omzetontwikkeling. In 2011 blijft de ambitie in distributieprogramma's belangrijk: • Intimacy verwacht een jaaromzet van +/- 42m$ en zet de expansie verder. Tegen het midden van 2011 zal Intimacy over minstens 16 winkels beschikken. De omzet en resultaten van Intimacy zullen voor het volledige jaar geconsolideerd worden in de Van de Velde cijfers. • Oreia heeft sterk gepresteerd in het eerste kwartaal van 2011 en zal verder groeien in Duitsland. • Het Lingerie Styling programma heeft een nieuwe duw in de rug gekregen. • De contributiemarge voor de detailhandel werd verhoogd in 2011. Anthony Cruysmans (ING): "De autonome omzetgroei tijdens het eerste kwartaal bij Van de Velde was beter dan verwacht. Het neutraal advies voor het aandeel blijft gehandhaafd."