Anheuser-Busch InBev heeft gisteren de resultaten bekendgemaakt van een uitvoerige internationale enquête bij ouders in 11 landen om te achterhalen hoe zij met hun kinderen over verantwoorde alcoholconsumptie praten.
De resultaten vallen samen met de vierde jaarlijkse Global Be(er) Responsible Day , een wereldwijde actiedag ter promotie van vera ntwoorde alcoholconsumptie.
Dit jaar zijn de activiteiten van Global Be(er) Responsible Day gericht op de ontwikkeling en uitbreiding van het wereldwijde
Family Talk About Drinking -programma; de promotie van verkeersveiligheid, met inbegrip van bestuurders die niet
drinken; het opleiden van barpersoneel, kleinhandelaars en zakenpartners; en het aangaan van publiek-private
partnerschappen.
De resultaten vallen samen met de vierde jaarlijkse Global Be(er) Responsible Day , een wereldwijde actiedag ter promotie van vera ntwoorde alcoholconsumptie.
Dit jaar zijn de activiteiten van Global Be(er) Responsible Day gericht op de ontwikkeling en uitbreiding van het wereldwijde
Family Talk About Drinking -programma; de promotie van verkeersveiligheid, met inbegrip van bestuurders die niet
drinken; het opleiden van barpersoneel, kleinhandelaars en zakenpartners; en het aangaan van publiek-private
partnerschappen.