Een stijging in de verkopen van de bekende merkproducten van Procter & Gamble kan er op wijzen dat de wereldeconomie aan de beterhand is. Dat geldt met name voor merknamen als as CoverGirl, Hugo Boss en Dolce & Gabbana.

De consensusverwachting bij de analisten ligt op een winst per aandeel van 80 dollarcent en een omzet van 18,88 miljard dollar. Over het eerste kwartaal van vorig jaar verdiende het bedrijf 82 dollarcent op een omzet van 20,46 miljard dollar.

Een stijging in de verkopen van de bekende merkproducten van Procter & Gamble kan er op wijzen dat de wereldeconomie aan de beterhand is. Dat geldt met name voor merknamen als as CoverGirl, Hugo Boss en Dolce & Gabbana. De consensusverwachting bij de analisten ligt op een winst per aandeel van 80 dollarcent en een omzet van 18,88 miljard dollar. Over het eerste kwartaal van vorig jaar verdiende het bedrijf 82 dollarcent op een omzet van 20,46 miljard dollar.