Aangezien het concern de capaciteit licht heeft verlaagd, steeg de beladingsgraad bij het passagiersvervoer met 3 basispunten naar 81,8%.

De opwaartse trend van de beladingsgraad zet door. Over het afgelopen vierde kwartaal verbeterde de beladingsgraad bij het passagiersvervoer licht van 81,8% in 4kw11 naar 81,9%.

De omzet per stoel per gevlogen kilometer was ook in december hoger, waardoor Theodoor Gilissen Bankiers voor het afgelopen kwartaal een verdere stijging van de omzet per stoel per gevlogen kilometer verwacht.

Bij het voor het resultaat veel minder belangrijke Cargo blijft het concern capaciteit reduceren. Over heel 2012 daalde de capaciteit met 3,5%, terwijl het verkeer met 6,3% afnam.

Daardoor zakte de beladingsgraad van 66,4% in 2011 naar 64,5% in 2012. Theodoor Gilissen Bankiers verwacht in het lopende jaar een herstel bij Cargo.

Aangezien het concern de capaciteit licht heeft verlaagd, steeg de beladingsgraad bij het passagiersvervoer met 3 basispunten naar 81,8%. De opwaartse trend van de beladingsgraad zet door. Over het afgelopen vierde kwartaal verbeterde de beladingsgraad bij het passagiersvervoer licht van 81,8% in 4kw11 naar 81,9%. De omzet per stoel per gevlogen kilometer was ook in december hoger, waardoor Theodoor Gilissen Bankiers voor het afgelopen kwartaal een verdere stijging van de omzet per stoel per gevlogen kilometer verwacht. Bij het voor het resultaat veel minder belangrijke Cargo blijft het concern capaciteit reduceren. Over heel 2012 daalde de capaciteit met 3,5%, terwijl het verkeer met 6,3% afnam. Daardoor zakte de beladingsgraad van 66,4% in 2011 naar 64,5% in 2012. Theodoor Gilissen Bankiers verwacht in het lopende jaar een herstel bij Cargo.