Voor het jaar bedroeg de netto-omzet € 27,9 miljard, een stijging met 8,9% ten opzichte van 2008. Tegen constante wisselkoersen steeg de netto-omzet in 2009 met 6,0%.

De geconsolideerde netto-omzet voor het vierde kwartaal en heel 2009 werd positief beïnvloed door een extra week in vergelijking met 2008.

De hiervoor gecorrigeerde netto-omzet steeg het vierde kwartaal van 2009 met 2,1% tegen constante wisselkoersen. Voor heel 2009 bedroeg de stijging van de gecorrigeerde netto-omzet 3,9% tegen constante wisselkoersen.

In het vierde kwartaal realiseerde Ahold een sterke volumegroei in alle markten. De omzet werd beïnvloed door deflatie, de keuze van de klant voor lager geprijsde producten en de aanhoudende nadruk op prijsacties en campagnes

Voor het jaar bedroeg de netto-omzet € 27,9 miljard, een stijging met 8,9% ten opzichte van 2008. Tegen constante wisselkoersen steeg de netto-omzet in 2009 met 6,0%. De geconsolideerde netto-omzet voor het vierde kwartaal en heel 2009 werd positief beïnvloed door een extra week in vergelijking met 2008. De hiervoor gecorrigeerde netto-omzet steeg het vierde kwartaal van 2009 met 2,1% tegen constante wisselkoersen. Voor heel 2009 bedroeg de stijging van de gecorrigeerde netto-omzet 3,9% tegen constante wisselkoersen. In het vierde kwartaal realiseerde Ahold een sterke volumegroei in alle markten. De omzet werd beïnvloed door deflatie, de keuze van de klant voor lager geprijsde producten en de aanhoudende nadruk op prijsacties en campagnes