• Omzet tweede kwartaal* € 7,4 miljard, 1,1% lager mede door de timing van Pasen

• Sterke groei online omzet K2: 18,6% hoger naar € 273 miljoen op identieke basis

• Onderliggende operationele marge K2 3,9% door druk op volumes en prijsinvesteringen

• Programma ter verbetering klantpropositie in de VS uitgerold naar in totaal 320 winkels

• Reorganisatie Europa uitgevoerd, resulterend in € 29 miljoen herstructureringskosten

• Overname SPAR-winkels in Tsjechië afgerond

• Omzet tweede kwartaal* € 7,4 miljard, 1,1% lager mede door de timing van Pasen • Sterke groei online omzet K2: 18,6% hoger naar € 273 miljoen op identieke basis • Onderliggende operationele marge K2 3,9% door druk op volumes en prijsinvesteringen • Programma ter verbetering klantpropositie in de VS uitgerold naar in totaal 320 winkels • Reorganisatie Europa uitgevoerd, resulterend in € 29 miljoen herstructureringskosten • Overname SPAR-winkels in Tsjechië afgerond