Toch zou het sentiment op de beurs goed moeten zijn om meer bedrijven naar beurs te lokken. Op het vlak van beursintroducties of IPO's was 2012 namelijk maar een mager jaar. Er kwamen 128 bedrijven naar de beurs, ten opzichte van 154 in 2010.

Jeff Corbin, CEO van public relations bedrijf KCSA, is er van overtuigd dat 2013 een beter IPO-jaar zal worden. 2012 werd deels bedorven door alle discussies over de fiscale klip, terwijl ook de hype rond de sociale media het algemene sentiment rond IPO's geen goed heeft gedaan.

Toch zou het sentiment op de beurs goed moeten zijn om meer bedrijven naar beurs te lokken. Op het vlak van beursintroducties of IPO's was 2012 namelijk maar een mager jaar. Er kwamen 128 bedrijven naar de beurs, ten opzichte van 154 in 2010. Jeff Corbin, CEO van public relations bedrijf KCSA, is er van overtuigd dat 2013 een beter IPO-jaar zal worden. 2012 werd deels bedorven door alle discussies over de fiscale klip, terwijl ook de hype rond de sociale media het algemene sentiment rond IPO's geen goed heeft gedaan.