Waarom sportweddenschappen aan een opmars bezig zijn

09/06/16 om 14:02 - Bijgewerkt om 17:57

Bron: Moneytalk

Nu het Europees Voetbalkampioenschap voor de deur staat, halen de aanbieders van sportweddenschappen hun grote kanonnen boven. Maar voor wie af en toe eens wedt en alleen zijn buikgevoel laat spreken, is het bijna onbegonnen werk om een winnaar op lange termijn te zijn.

U kunt tegenwoordig geen enkele sportmanifestatie meer volgen zonder dat u wordt overstelpt met reclame om op de uitslag te wedden. Als u daar ook maar enige interesse voor laat blijken, puilt uw mailbox een tijd later uit van de reclameberichten. De sector van de sportweddenschappen heeft met zijn goed geoliede marketingmachine als geen andere geprofiteerd van de populariteit van sport en de doorbraak van de smartphone. Zelfs tijdens een wandeling in de natuur kunt u een gokje op uw favoriete ploeg wagen.
...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 3 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

Trends-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van Trends

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Onze partners